رئیس کمیته امداد شهرستان نکا گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۸۶۶ مددجو در برنامه مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی با معرفی به کلینیک روانشناسی از خدمات ارائه شده بهره مند شدند که از این تعداد ۱۲۶۰ مشاوره و راهنمایی گروهی و ۶۰۶ مشاوره و راهنمایی فردی بوده است.
کد خبر: ۱۱۶۶۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۶ 09 May 2024

به گزارش تابناک مازندران، رمضان حسینی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۸۶۶ مددجو در برنامه مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی با معرفی به کلینیک روانشناسی از خدمات ارائه شده بهره مند شدند که از این تعداد ۱۲۶۰ مشاوره و راهنمایی گروهی و ۶۰۶ مشاوره و راهنمایی فردی بوده است.

 

ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به ۱۸۶۶ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد نکا در سال ۱۴۰۲   

وی با اشاره به اینکه با حضور ۶۵۴ زن سرپرست خانوار، بازمانده از ازدواج و تحصیل کلاس مشاوره و مهارت زندگی برگزار شد افزود: ارائه خدمات مشاوره سبب ارتقاء فکری مددجویان جهت تصمیمات منطقی و درست در شرایط فردی و اجتماعی می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان نکا بیان داشت: مشاوره مددجویان با موضوعاتی از جمله؛ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مهارت‌های زندگی، عوامل مؤثر بر تحکیم بنیاد خانواده و… ارائه می‌شود.

حسینی با بیان اینکه ۱۳۴ نفر از مددجویان سرپرست خانوار و زندانیان نیز در  آموزش‌ها شرکت نمودند گفت: یک جلسه آموزش گروهی برای ۳۰۰ نفر با موضوعات تربیت فرزند، ارتباط موثر والدین با فرزند با حضور مادران دارای دانش‌آموز به میزبانی کمیته امداد نکا و با دعوت از مشاوران برجسته استانی برگزار شد.

خاطرنشان می‌شود: ۳۵۰۰ خانوار در شهرستان نکا تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار